Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2005-11-05

Dunka dunka

I kväll åkte vi än en gång för att träffa vår lyckas smed i en mörk källarlokal.
Denna gång i god tid för att slippa de fruktansvärda förnedringsscener som utspelade sig sist när vi försökte tränga oss förbi kön (och misslyckades).
Väl inne inköptes och konsumerades stora mängder blandad alkohol, det var dunkelt, varmt, svettigt, halt, heta kroppar, fuktiga blickar, det vibrerade, det var spänt, det var förväntan, stålfjädrar på en flöjel i blåst, det var hela livs samlade drömmar koncentrerade till en kväll och mitt underliv dunkade som en trumslagarpojke på tjack.
Jag blev yr, jag mådde illa, jag kräktes på ett fönster (fick med detta ett flertal gäster att vända i trappan), underlivets dunkande förflyttades upp i huvudet och jag åkte hem.

So close but yet so far away.
Här sitter jag nu.
Så sorgligt.

4 Comments:

  • At 05 november, 2005 13:34, Anonymous Anonym said…

    Hej, stackars Fröken Höger. Jag är kanske lite sent ute med detta tipset, men Halloweenfester är nog bra ställen att hitta ligg på. Förutsatt att man är helt anonym och har något mask, t.ex. Marilyn Monroe eller en seg gammal pirat är klassiker. Se då till att inta mycket alkohol, men glöm inte att offret ska inta minst dubbelt så mycket. För att inte avslöja dig så använder du självklart sugrör. Sen gäller det bara att hitta en toalett eller annat ledigt utrymme. Utomhus rekommenderas inte.

     
  • At 07 november, 2005 00:15, Anonymous Anonym said…

    Bästa Fröken! Du formulerar dig så väl (är ändå språkvetare) att jag blir alldeles medtagen. Hur ända in i helvetet kan någon ha en sådan blixtrande författartalang och leva i det fördolda? Skriv ett manus eller en bok NU - jag lovar (nästan) att du får ligga sedan.

     
  • At 07 november, 2005 21:42, Anonymous Anonym said…

    Varför har ni tagit bort länken till Knullbloggen? Är det en schism? Berätta allt, söta fröken Höger!

     
  • At 10 november, 2005 11:58, Blogger Onan said…

    Schism? Nej inte alls, vi älskar de kopulerande små liven. Det var endast för att undvika att ge sken av en mer direkt koppling mellan våra bloggar som länken försvann. Och för att de inte verkar vilja ligga med oss.

     

Skicka en kommentar

<< Home