Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2005-10-29

Riddarkällaren

Så jag gick till Riddarkällaren efter rekommendation från Caesar Colonii. Det skulle visst vara "garanterat ligga". Jag hade ju hört talas om den tidigare dj:n Adrian Fornication och tänkte mig då att allt var klappat och klart. Men vad som hände var att efter att jag gått fram och önskat en låt (Gary Moore, Over the hills. Fin bit.) så tittade alla bara konstigt. Jag förstod att de förväntade sig nakenhet så jag klädde av mig lite, men då kom en ovanligt artig vakt fram och sa "ursäkta fröken, du kanske borde gå hem".
När jag protesterade blev han lite sur, men försökte ändå skyla mig med en gammal halsduk.
Det var ganska fint, tyckte jag, och frågade om han ville ha frukost. Han förstod inte vad jag menade, trodde jag, eftersom han tackade nej. Så jag frågade igen och då sa han "var inte så jävla jobbig". Så jag grät och han ångrade sig, men inte tillräckligt för att följa med.

Home alone again.

5 Comments:

  • At 29 oktober, 2005 11:24, Anonymous Anonym said…

    Mitt erbjudande med lillebrorsan står fortfarande kvar..

    Vart ska jag leverera honom

     
  • At 30 oktober, 2005 19:24, Anonymous Anonym said…

    tycker synd om dig.....
    men någon gång kanske vi träffas och då blir det vuxen-mys.

     
  • At 31 oktober, 2005 09:42, Blogger Caesar Colonii said…

    Så det fungerade inte? Jag är mycket ledsen för din skull, Ungmö Höger! Jag kan rekommendera dig att titta på This Is Our Music på SVT2 sent i afton - där kommer det förträffliga musikgillet Circulus att visa upp det senaste inom figursmickrande caper och särkar. Välskräddade högtidskläder från 1300-talet får kavaljererna att bli som tossiga, det kan jag lova dig.

     
  • At 06 oktober, 2008 02:04, Anonymous Anonym said…

    Som vakt på Riddarkällaren kan jag bara säga att det är inte så smickrande att bli en full tjejs fem i tre ragg. :-)

    Tips: Ragga när du är nykter.

    Blir förresten superröj på Riddarkällaren på fredag, men det visste ni säkert?

     
  • At 18 oktober, 2008 05:24, Blogger Robert said…

    Herr vaktkapten.

    Citat: "Som vakt på Riddarkällaren kan jag bara säga att det är inte så smickrande att bli en full tjejs fem i tre ragg. :-)"

    Varför då? Hur tänker du då? Bara för att tjejen är full behöver det inte betyda att hon inte vill eller kan. Sexuellt är tjejen något förlamad antagligen - precis som killar, men spelar det någon roll om hon vill? Som vakt på Riddarkällaren får du mig att inse att vakter på Riddarkällaren ser ner på fulla människor - era kunder.


    Citat: "Tips: Ragga när du är nykter."

    Vad gör man på Riddarkällaren - raggar nykter? Har möten? Jonglerar med bollar? Nej man raggar påverkad. Så som mänskligheten anno 2000-tal gör, man raggar påverkad, för bästa personlighet och självförtroende. "Hej jag är vakt på Riddarkällaren, snälla drick inte på vår nattklubb!" FAIL.

    Citat: "Blir förresten superröj på Riddarkällaren på fredag, men det visste ni säkert?"

    Reklam för ett ställe nykterister ska besöka? Eller menar du dagtid då en restaurang sägs husera i era lokaler? Snälla ta en titt på dansgolvet, det är en MOTORVÄG och era DJ:s bara hånler när 2 personer i rad försöker önska kända låtar.

    Har besökt Riddarkällaren 3 gånger under 3 år och detta var troligtvis den sista. Det sög och du bevisar det.

     

Skicka en kommentar

<< Home