Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2005-10-24

Vaktis

Sitter på kontoret och smygbloggar lite.
Vaktmästaren är tillbaks från sin sjukskrivning och jag har verkligen gjort mitt bästa för att möta hans blick och skapa förtätad stämning (knäppt upp lite och sådär, släppt ut håret), men tyvärr går han åt andra hållet så fort jag kommer i närheten.
Lyckades tränga in honom i ett hörn under fikarasten men då hällde han kaffe över sig själv och sprang på toaletten. Så jag skrev ett brev, men fick bevittna hur han rev sönder det oläst.
Jag vet inte vad jag ska tro, han vill ju inte tala med mig.
Är han kanske blyg för att alla på kontoret vet att hans frenulum är ömtåligt?

Åh, nu går han in i lunchrummet. Gissa om jag ska gå efter, det är så trångt därinne att man praktiskt taget måste stå sked vid micron.