Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2005-10-31

Tvättstugan

Tvättar i kväll. Tvättstugan ligger lite avsides och nere i en källare så man är rätt ensam där nere. Brukar försöka klättra upp på centrifugen ibland, men det är lågt i tak och den är liksom lite hal så jag brukar inte lyckas. Men i dag tog jag med ett gummilakan, ni vet för sängvätare, som jag köpt på internet i förra veckan. Smidigt att gömma underst i tvättkorgen.
Så jag trädde det över centrifugen och klev upp. Mycket mysigt, det är ju liksom varmt och lite fuktigt redan som det är i en tvättstuga. Precis när jag tackat min lyckliga stjärna för min uppfinningsrikedom hörde jag en nyckel i dörren. Jag hade inte tänkt på att folk ju kan komma in och boka tid närsomhelst, alltså även mitt under min tur.
Fick kasta mig av centrifugen och dra upp byxorna, mer hann jag inte innan Johansson i 25:an kom in. Han tittade på den vibrerande maskinen med sin gummiklädsel, mitt röda ansikte, min öppna gylf och backade ut igen.

Den skammen, den skammen.

Snart måste jag gå ner och hämta upp det som torkat.
Jag hoppas Johansson håller sig hemma.

9 Comments:

  • At 01 november, 2005 19:08, Blogger Eric Goesta Rosén said…

    Haha! Jätteroligt ju!

     
  • At 02 november, 2005 17:27, Anonymous Anonym said…

    Jag också har en runkblogg.

    http://runkkublogi.tripod.com/runkkublogi

    Jag är 20 år gammal finska runkare. I min blogg jag introducerar netsidor varifrån jag har hittat bra runkmaterial.

     
  • At 02 november, 2005 18:28, Anonymous Anonym said…

    Skrattar så jag gråter!
    Vilken syn *torkar tårarna* Johansson kommer du inte kunna se i ögonen igen va?

     
  • At 02 november, 2005 21:37, Blogger Err0r said…

    haha lol synd för honom, elr? ;)

     
  • At 02 november, 2005 23:57, Anonymous Anonym said…

    Kära, kära Fröken Höger! Du är i absolut världsklass... Jag kommer att sova jävligt gött i natt eftersom jag nästan skrattat ihjäl mig. Måtte du inte få knulla i rödaste rappet, då förmodar jag att du skulle förlora lite av din UNDERBARA cynism och bitande humor.
    Bokmärker NU.

    Kramar från Robert i Götlaborg.

    PS: Så trångt att man måste skeda vid mikron...hahaha, grymt!

     
  • At 03 november, 2005 23:38, Anonymous Anonym said…

    "Jag är 20 år gammal finska runkare"

     
  • At 04 november, 2005 17:08, Blogger Caesar Colonii said…

    Kära Onan och Fröken Höger. Jag har funderat på en sak. Faktiskt exakt samma sak som när jag såg den paranormala fjärrsynsserien Arkiv X. Varför ligger ni aldrig med varandra? Ni bör givetvis vara gifta först, men det går ju att ordna.
    Tack för ordet,
    C.C

     
  • At 04 november, 2005 18:01, Blogger Fröken Höger said…

    Kära Caesar,
    det är inte som att du är först med dina funderingar, och vi har redan adresserat frågan.
    Se här: http://runka.blogspot.com/2005/10/family-knots.html

    Puss puss

     
  • At 07 mars, 2006 23:49, Anonymous Anonym said…

    Fy fan vad ni är roliga!

     

Skicka en kommentar

<< Home