Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2005-10-26

Långhelg

Ni kanske undrar var jag har varit de senaste dagarna. Det, som det heter, började med en böld i arschlet. Men jag är hemma nu.

Det började i torsdags med en bjudning på något som kallades för "Buckan". Alltså, Bukowskis, snackar vi om. Tänkte det skulle bjudas på lite sköna damer, men va fan de hittade ju knappt köpare till skräpet som hängde på väggarna. Anus kunde de prata, men jag som ende man tröttnade så snart det blev "Yvonnes" och "Ann-Christins" tur. Sorry, men fy fan vad trist. Man fick ju ett glas skumpa dock, så det började ju pirra en del i schäslongen.

Skit samma, det var ju på Cafét det började. 25-årsfest, liksom. På min egen 25-årsfest var det dåligt med blekfeta försäljningschefer som fick ligga med hotta plastikblondiner, så jag kände mig hemma ganska omgående. Men satan, vad det började resa sig efter ett tag! Jag är inte säker, men jag tror jag såg Ebba von Sydow, Jesper Lögdahl, Eva Swartz, Cissi Elwin, Hannah Rossander, Kalle Rossander, Otto Sjöberg, Pontus Schultz, Lars Johan Jarnheimer, Tilde de Paula, Ceclia Hagen med flera.

Så ni förstår säkert. Laddningen var ingen laddning längre efter jag träffat Ebba. Vet inte om ens "CSI" kommer kunna fastställa faderskapet om min salva träffat fröken von Sydow på rätt sätt.

Sen, alltså, har det ju tagit några dagar innan jag kunnat rapportera det här på ett fair & balanced sätt. Inte så att han var arab, killen som knockade mig, men kanske vafan?

Hur som helst har jag kollat med mina källor på Taxi Stockholm och de säger att jag lätt hinner innan jag dör. Så kan jag med gott samvete runka av den ett par vändor nu, hoppas jag. Inte för att det finns mycket att hämta efter det, men vafan, välkommen.

Är det nu som det stora vemodet ska rulla in?

Tillägg, en vecka senare: Förlåt, men jag har rannsakat mig själv och jag tror inte att något av det här hände på riktigt. Möjligen det där med Ebba, men jag är inte hundra på det heller, hon lät jävligt avvaktande när jag ringde i veckan.
Däremot är jag nästan säker på att jag ska sluta knarka.

3 Comments:

  • At 26 oktober, 2005 14:46, Anonymous Anonym said…

    Jag har nästan hånglat med Jesper Lögdahl.

     
  • At 26 oktober, 2005 23:51, Blogger Fröken Höger said…

    Jag med. Vi var på ett hotellrum, hans skäggstubb var lurvigt och hans ögon glittrade. Just när jag skulle sätta mig på honom kom han på att han måste "jobba".

     
  • At 27 oktober, 2005 15:38, Anonymous Anonym said…

    Näe, vad häftigt. Men för mig var det tvärtom. Just när han skulle sätta sig på mig kom jag på att jag var tvungen att "jobba".

     

Skicka en kommentar

<< Home