Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2005-11-04

Sisu

Som ni kanske sett har vi fått en ny kollega, från det stora landet i öster.

Jag också har en runkblogg.

http://runkkublogi.tripod.com/runkkublogi

Jag är 20 år gammal finska runkare. I min blogg jag introducerar netsidor varifrån jag har hittat bra runkmaterial.

Måste säga att vår finske vän har en jävligt classy runkarsmak. Det är mycket erotiska fresker, krokiteckningar och frodiga Zornkullor. Vi gillart!

Nästan så att man skulle strunta i att slå stan ikväll. Lär ju få rätt mycket härligare avgångar i sällskap med Runkkublogi än med svettiga indiefetton på Kiljotin.

4 Comments:

  • At 09 november, 2005 16:33, Anonymous Anonym said…

    shit , antingen har ironin kommit till finland eller så är det nåt sjukt i görningen.I vilket fall som helst så är det en grym sida.

    naturligtvis inte lika bra som den svenska motsvarigheten dock..

     
  • At 10 november, 2005 09:06, Anonymous Anonym said…

    Hej alla runkare!

    Jag undrar bara om någon av er fått några av dem typiska baksidorna av frenetiskt runkande.. Med detta så syftar jag självklart på sämre syn, håriga handflator m,m. Själv sitter man här med cola bottnar till glasögon och varulfsliknande häner och vet inte vad jag skall göra..

    Är det normalt??
    Tacksam för svar..
    Mvh
    Din runk i natten

     
  • At 10 november, 2005 12:07, Blogger Onan said…

    Hej Cozmo.
    Nej, det är inte normalt.
    Mvh
    Onan

     
  • At 12 november, 2005 00:06, Anonymous Anonym said…

    råkade av en slump komma över en onanihyllning i bibeln.. vet inte om du harden.. "Pred 11:6
    Så din säd om morgonen och låt inte din hand vila om kvällen, ty du vet inte vilket som lyckas bäst, det ena eller det andra, eller om båda är lika bra.." vassegod å skölj!

     

Skicka en kommentar

<< Home