Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2005-11-14

Drottningkräm

Efter en afton ägnad helt åt energisk masturbation till tonerna av Prince (det stygga lilla stycket) är jag alldeles matt och dessutom hungrig. Så jag funderade lite över den perfekta post-klimaxmåltiden.
Kom fram till att en skål drottningkräm hade suttit fint nu. Inte för mastigt men ändå mättande. Tyvärr tog den slut tidigare i ett litet, eh, experiment, så det får väl bli te och skorpor.
Men jag ska komma ihåg det till nästa gång.

4 Comments:

  • At 14 november, 2005 21:40, Anonymous Anonym said…

    Det är för långt mellan era inlägg. Ni får jobba hårdare! Hårdare..hihi..nudge,nudge..know what I mean

     
  • At 14 november, 2005 22:40, Anonymous Anonym said…

    hehe hört att blåbärskräm funkar bättre..

     
  • At 15 november, 2005 11:52, Anonymous Anonym said…

    Waaay! Post-klimaxmåltid brukar innebära H20 för mig. Förluster av fluidum bör ersättas med kanske annat än kräm. Dock förstår jag liknelsen. Kanske bechamelsås skulle passa för män? Jättegott (säger Tina). Som sagt, ni får jobba HÅRDARE!
    /Robert

     
  • At 17 november, 2005 01:47, Anonymous Anonym said…

    Haha, jag älskar er blogg, så fruktansvärt roligt skriven. Nu undrar jag bara, hur gamla är ni?

     

Skicka en kommentar

<< Home