Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2005-10-21

Fredag

I kväll är jag bjuden på middag hos en likaledes ensamstående väninna i sina bästa år.
Vi planerar att starta kvällen med lite räkor och bag-in-box för att komma i stämning innan vi ger oss ut i natten.
Målet för kvällen är en mörk och erotisk källarlokal med modern musik i en inte alltför fjärran stadsdel.
Min förhoppning är att det ska finnas gott om tillfällen att pressa mitt värkande underliv mot män av kött och blod.
Jag tänker lämna trosorna hemma.
Jag hoppas vi ses.

4 Comments:

  • At 21 oktober, 2005 15:49, Anonymous Anonym said…

    Åh, lycka till kära, kära Fröken Höger! Om jag ser dig på stan ska jag knuffa en stilig karl i din riktning.

     
  • At 21 oktober, 2005 21:21, Anonymous Anonym said…

    jaha, ni ska gå på kilotin. jag vet vem du ar. vet du vem jag är?

     
  • At 23 oktober, 2005 00:32, Blogger Fröken Höger said…

    JAHA, ytterligare en som tror att han eller hon vet vem jag är. Grattis! Zzz.
    Nej, vi var inte på Kilotin då kön sträckte sig ungefär till Norrköping. I stället gick vi på Röde Orm och raggade på det lokala kvarterspatrasket.
    Det gick förstås åt helvete, då de somnade redan halv tolv.
    Sen försökte jag mig på ett par booty-calls via sms men jag fick inget svar. Vet inte hur jag ska tolka det. Funderar på att prova i natt igen.

    Förresten, Sancho, THANKS A LOT!

     
  • At 23 oktober, 2005 22:37, Anonymous Anonym said…

    Efter en bag-in-box kan vad som helst hända!

     

Skicka en kommentar

<< Home