Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2005-10-19

Medeltidssex is the shit

Efter att snöpligen gått miste om en rafflande dejt med medeltiden började jag exalterat fundera över hur det egentligen låg till med sexet på den tiden.
Man vill faktiskt veta vad man ger sig in på.
Det verkar iallafall som att medeltiden är längre än man tror och att man helst vill hålla sig till den tidiga, innan de märkliga halvkyrkliga idéerna dök upp och sexet orsakade familjefejder o dyl.
Under den tidiga medeltiden verkade inte kvinnans mödom vara särskilt viktig, utan vad som tillmättes betydelse var istället den manliga höviskheten.
Den manliga höviskheten!
Jag föreställer mig att den är synonym med mängder av ridderlig, något hämmad, men ändock bestämd tillfredsställelse av kvinnan.
Oh, dessa fantasier, jag tar fem nu.
--
Det var fint, nu är jag tillbaks.
Redo att tälja mig ett träsvärd och ansluta mig till medeltiden.

1 Comments:

  • At 20 oktober, 2005 12:54, Anonymous Anonym said…

    Kan du utveckla dina planer för träsvärdet. Jag tror att det är många med mig som är intresserade...

     

Skicka en kommentar

<< Home