Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2006-07-05

Hurra hurra hurra hurra

Herregud, Runkbloggen har någon gång i dagarna passerat 200 000 besökare utan att vi ens märkt det.
Nu krävs det ju någon form av extravagant firande. Gärna med det mest hetsiga, saftiga, sexiga, vibrerande mastodontknullet genom tiderna.
Any takers?
Nähä, trodde väl inte det. Det blir till att ta fram trollerilådan med de magiska stresskulorna och jordgubbsgelén. Lite bögporr på det och det är som en födelsedag.

I övrigt passerade midsommaren även den utan minsta hångel bakom dansbanan - inte för att jag inte försökte, men det låg redan tre par där varav ett kräktes, ett var avsvimmat och ett försökte få upp den på sätt inte ens jag vågar beskriva. När vi skulle vidare snubblade mitt offer över tältsnöret och bröt handleden, och vid laget han forslats iväg var jag mer intresserad av att gå hem och tillfredsställa mig genom att klia mina myggbett.
Nu är det semester och jag funderar på att bli sexturist i Pajala.

13 Comments:

  • At 05 juli, 2006 09:53, Blogger Martin said…

    Kanske semestra i Guantanamo?

    Fast Onan verkar ju ha fått fett på sylen. Hans klagovisor var det länge sedan man läste här.

    Den uppenbara frågan för oss läsare är förstås varför ni inte åtgärdar varandras abstinensbesvär. Är Onan din morfar? Bor han i Kuala Lumpur?

     
  • At 05 juli, 2006 20:00, Blogger Fröken Höger said…

    Martin, vi har adresserat den frågan fler än en gång. Jag orkar inte leta, du får göra det själv.

    Tror du de släpper in mig på Guantanamo annat än i avskräckande syfte? Fröken Höger och Metallica: essensen av västvärlden.

     
  • At 05 juli, 2006 23:44, Blogger Martin said…

    Hmmm, Fröken Höger och Metallica, det låter som den där rockiga värmländska sexscenen i Smala Sussie.

     
  • At 07 juli, 2006 04:29, Blogger Soledude said…

    Tänder du på bögporr, och är det i så fall vanligt bland kvinnor???

    Du var nog bara på fel dansbana, med fel partner...

    Och nu när du börjat talla på mina husgudar, (Metallica), är det nästan dags att visa mer än bara fingertopparna här! ;-)

     
  • At 08 juli, 2006 09:36, Anonymous Anonym said…

    Det verkar gå trögt men som martin säger, Onan har varit borta väldigt länge. Det kan bara tyda på en sak...

    Det är bara att fortsätta leta F.H. En vacker dag springer du på nåt.....

     
  • At 08 juli, 2006 12:45, Anonymous Anonym said…

    Tjejer tänder väl på bögporr ungefär på samma sätt och av samma anledning som killa tänder på porr med två (eller fler) tjejer som har lesbiskt sex. Fler kroppar av motsatta könet helt enkelt. (Som naturligtvis, pga sexuell inriktning, är betydligt mer intresserad av varandra än av mig, men vafan).

     
  • At 08 juli, 2006 16:54, Blogger Carl-Anders said…

    En lycklig Onan är ett tungt bortfall för oss läsare även om fröken höger håller ställningarna bra ändå! Kanske dags att efterlysa en efterträdare, nån som sett en (im)potentiell Onan II?

     
  • At 12 juli, 2006 10:08, Blogger Malin said…

    Ja, in med en ersättare till Onan så det blir lite action! Den här bloggen e ju guld, men tyvärr för sällan uppdaterad.

    Visst finns det massa brudar som gillar bögporr, undertecknad inräknad, det är väl inte så konstigt?

    Men jag tror inte alls det är så simpelt som att man tänder på fler bröstlösa fittlösa kroppar, det finns nämligen en hel massa forskning om det där ang maktstrukturer och genusbilder... väldigt intressant faktiskt.

     
  • At 14 juli, 2006 07:36, Anonymous Anonym said…

    Bögporrsskådisar är framförallt bra mkt läckrare än vanliga heteroporrskådisar.

     
  • At 22 juli, 2006 18:37, Blogger Fröken Lund said…

    Det är tragiskt att en blogg som började så bra har stagnerat så totalt.
    Att uppdatera endast en gång i månaden håller inte om man vill behålla sina läsare.
    Jag är ledsen, nu har jag tappat intresset totalt. :-(

     
  • At 09 augusti, 2006 22:06, Blogger Martin said…

    Herregud, har ni fått dopp/doppa båda två? Fasa!

     
  • At 24 augusti, 2006 00:48, Anonymous Anonym said…

    Med tanke på att vi inte har fått höra något från runkbloggarna sen den 5:e juli så gissar jag på att de har fått knull!! Vart har ni tagit vägen?

     
  • At 09 september, 2006 00:37, Anonymous Anonym said…

    Ja det verkar vara stor efterfrågan på fröken höger...

    Men nu kan man glädja sig åt att det går att regga en adress under vill.knulla.nu spana bara in www.strexa.com där man kan regga underdomäner och email adresser under knulla.nu.

    Helt gratis dessutom!

     

Skicka en kommentar

<< Home