Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2006-06-08

Like a virgin

Här sitter jag på kontoret i godan ro och lyssnar på "Christer" i P3, där det är nån tjej som frågar om det är konstigt att vara oskuld vid 27. Det kan jag svara på, kära du:
DET ÄR HELT NATURLIGT.
Alla vet ju att man blir oskuld igen när man inte fått knulla på ett tag, så folk som inte är oskulder lite då och då är helt enkelt jävligt snuskiga. (Jag är inte alls avundsjuk! Amen durå!)

Voj voj, allt detta prat om sex gjorde att jag nu måste smyga bort till personaltoan och göra en grej. Kanske ska jag lämna dörren olåst om chefen skulle behöva kisselissa med lilla pillefjongen.

7 Comments:

  • At 08 juni, 2006 17:29, Blogger Olle said…

    Jag trodde oskulder var just oskulder, och att de som en tid levt i celibat delades in i kategorierna brons-, silver- och guldmunken/nunnan. Själv undrar jag om det är normalt att inte ha haft ett förhållande sn gymnasiet, kanske dag för kalekskrank.blogspot.com.

     
  • At 08 juni, 2006 20:27, Anonymous Anonym said…

    Ta't lugnt, du är ju bara 27. Om 10-15 år skulle jag börja oroa mig...

     
  • At 09 juni, 2006 04:10, Blogger Fröken Höger said…

    Kära Padre. Jag hoppas att du inte menar mig när du säger "du är ju bara 27". Personligen var jag 27 - och oskuld - för tretusen misslyckade ligg sedan.
    Men egentligen är jag en fabulös ung fröken i mina bästa år, min vän.
    (Kanske fyllde jag typ just tjuett. Men vem vet? Asså, på riktigt? JAG FÅR ÄNDÅ INTE LIGGA. Knullguden hatar mig. It's all so bad. So bad. Jag är kränkt!)

     
  • At 09 juni, 2006 16:44, Blogger Martin said…

    På sätt och vis är det lite synd att viktorianernas perversa besatthet vid deflorering upphörde. Där och då var det inte svårt att bli av med en efterhängsen mödis. Men idag tycker nog de flesta karlar som jag, att oskulderna kan få bonka varandra tills de lärt sig hur man gör.

     
  • At 09 juni, 2006 20:02, Anonymous Anonym said…

    Nä, jag menade alla andra 27-åringar. 3000? Tja, om du inte misslyckats fler gånger samma dag har du misslyckats i drygt 8 år. Men det är bara att fortsätta kämpa. Förr eller senare lyckas alla.

     
  • At 22 juni, 2006 09:36, Anonymous Anonym said…

    Midsommar stundar...nu borde väl ni i alla fall få ligga?

    Är inte det en svenska tradition - att kunlla i en buske nånstans i den svenska sommarnatten?

     
  • At 19 oktober, 2008 00:34, Anonymous Anonym said…

    Hej.

    Min kompis Mikael runkar också hela tiden, så du är precis lika "normal" som han:)

     

Skicka en kommentar

<< Home