Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2006-03-31

Karantän

Ja, kära Onan, du har fel. Vad som hände den kvällen var istället att jag inbillade mig att ett av våra fans stod och hängde vid bardisken. Så jag bestämde mig för att glida fram och presentera mig som Fröken Höger i hopp om att han skulle släppa till av ren fandom. Tyvärr förstod han inte vad jag talade om.
- Tjena. Det är jag som är Fröken Höger.
- Förlåt?
- Det är jag som är Fröken Höger. Vad sägs?
- Vad sägs om vad?
- Vad sägs om att ta mig ur min misär? He, he.
- Du verkar jävligt skum. Ursäkta men jag måste gå nu.
Med tårar i ögonen gick jag och satte mig på damtoaletten i en timme, tills en nisse låste upp dörren utifrån och talade om för mig att det var "rökförbud på HELA stället". Inte ens en ynka Blå Blend fick jag unna mig efter denna tragedi (jag som aldrig röker annars). Blev eskorterad till dörren av barchefen. Hon sa att jag inte behövde komma tillbaks.
Efter detta beslutade jag mig för ett asketiskt eremitliv på en okänd bergstopp, men det verkade bökigt så jag låste in mig på kammaren och försökte finna mitt zen istället. Börjar dock efter två veckor känna av en viss rastlöshet och överväger att ge mig ut på banan igen. Har anmält mig på kanske tvåhundra tävlingssajter under min avskildhet (jag hade lite problem med mitt zen) så jag hoppas att någon ska ge utdelning i form av en singelkryssning i Medelhavet eller så.
Jag återkommer i ärendet.

11 Comments:

  • At 31 mars, 2006 10:02, Blogger dan s. said…

    Sex ännu bättre i sällskap

    Är inte en sån artikel verkligen att sparka på oss som ligger?

     
  • At 01 april, 2006 02:03, Blogger Onan said…

    Tror du på kvällstidningar eller? Klåpare.

     
  • At 02 april, 2006 23:16, Anonymous Anonym said…

    Hej du, Lady höger
    Så du är i farten, (konstatersr jag i nogrann undersökning av denna blogg). Eller, ska jag jag säga lindis, hi hi... *stjärnornas krig-musiken inleds* Förlänge sedan i de hopplösas samhälle i Strömsund lägger en elev undan en svratlila stickad tröja för att i ett ombyte iklä sig en annan gestaltning. Denna tröja fösvinner spårlöst (stjärnornas krig-musiken) avbryts och *mystiskt musik spelas*... (konstpaus/rökpaus) och (stjänornas krig-musiken) fadar ut. Vart kan denna älskade tröja tagit vägen??... Fan vad jag skiver en massa skit, hur e läget föresten? Fått till de på sistone? Nypit dig nån snabel än? hasta luego, te quero...

     
  • At 03 april, 2006 22:52, Blogger Fröken Höger said…

    Hej du, anonymous.
    Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, utom att jag hoppas att du var full när du skrev det där.
    mvh Fröken Höger

     
  • At 04 april, 2006 08:14, Anonymous Anonym said…

    oki, erkänner jag var full... Kanske lite påtänd oxå.. hejdå

     
  • At 04 april, 2006 08:25, Anonymous Anonym said…

    nämen seriöst, jag har ingen aning om vem du är, alla skjuter vi skott i mörkret...

     
  • At 04 april, 2006 14:16, Blogger Anna. 20 år. said…

    Ta det inte elakt. Men du skrev så jag skrattade!
    Det finns ironi och humor i det du skriver. För riktigt så illa hoppas jag inte att det var!

     
  • At 06 april, 2006 14:27, Anonymous Anonym said…

    Medelhavskryssningar är nog lösningen. Är det ngnstans som vi svenskor kan få till det ås är det ju vid Medelhavet. Strandraggare är faktiskt inte så illa...

     
  • At 08 april, 2006 04:03, Blogger anoukh said…

    en annan stand in fröken höger worship THE REAL fröken höger. hej.

     
  • At 09 april, 2006 00:40, Blogger Fröken Lund said…

    Vad händer? Ni skriver ju så sällan nu för tiden. Har ni tagit semester?

     
  • At 09 april, 2006 16:30, Anonymous Anonym said…

    Från säkra källor har jag hört att en ryss vid namn Ivan gör allt för oss bloggare bara vi skriver lite om hans förbaskade Festisar. Precis allt. Jag har ett värkande underliv som bevis. Festisarna smakar apskit men vad gör man inte för att slippa rulla russin.

     

Skicka en kommentar

<< Home