Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2006-03-18

Lysning

Är lite orolig för Fröken Höger. Hörde av henne senast sisådär halv ett; Då skulle hon på ett etablissemant som utlovade "hippness" och s.k. "karlar". Vid den här tiden på fredagsnatten brukar hon annars ringa och skrika ur sig sin förtvivlan över manssläktets uselhet och den ensamma nattens.
Jag är alltså, ärligt talat, rädd att hon har fått till det. Fett i sylen, ligg på hålet, skott i råttan. Samtidigt som en annan ligger här med vinballe och inte skulle kunna avfyra kanonen om så ett finger letade sig upp i baken (hey, en man kan ju drömma, eller hur?). Sjukt orättvist i så fall.

FH, hör av dig, please. Säg att jag har fel.

8 Comments:

  • At 18 mars, 2006 11:43, Anonymous Anonym said…

    Jag skrattar sällan högt för mig själv då detta kan leda till oönskade uppfattningar om mitt hälsotillstånd av omgivningen. Men när jag läser detta kan jag ej hålla emot mina kluckande ljudorgasmer från käften... Skit kul!

     
  • At 19 mars, 2006 02:36, Anonymous Anonym said…

    Av egna erfarenheter så verkar ju ett finger i röven vara lika med tiopoängare.. ÄR det så? For real, alltså?

     
  • At 19 mars, 2006 12:31, Blogger Onan said…

    4 real.

     
  • At 19 mars, 2006 14:02, Anonymous Anonym said…

    Score!

     
  • At 19 mars, 2006 16:24, Blogger Fröken Lund said…

    Kom fröken höger hem, eller?

     
  • At 29 mars, 2006 21:31, Anonymous Anonym said…

    Har Fröken Höger fått ngt så blir jag skitsur. Av ren avundsjuka förstås...

     
  • At 30 mars, 2006 17:42, Anonymous Anonym said…

    Hallååå, vad dåliga ni är på att uppdatera.. Ni måste uppdatera mera, jag är addicted.

     
  • At 12 april, 2006 15:38, Blogger Andreas said…

    Ang. finger i röven. Fråga alltid först.

    Alltid.

    Alla gillar det inte.

     

Skicka en kommentar

<< Home