Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2005-10-11

Sjukfrånvaro

Jag är rörd till tårar över det intresse som mitt obefintliga sexliv väckt hos ynglingar av alla de slag och storlekar. Tänk om ni ändå var här! Oj oj, blotta tanken får mina länder att skälva.
Men svaret på den vanligaste frågan är förstås: Nej, jag har inte fått knulla nåt.
Och det beror ju som ni vet inte på att jag inte försökt. Senast i helgen tog jag på mig den vita läderkjolen och gav mig ut i natten med målet att smaka lite manlig arom. Hade förberett mig genom att lägga ett ångande sexbrev i vaktmästarens postfack med instruktioner om träffpunkt och tid, inklusive några teasers om min senaste Brazilian wax.
Satt och väntade på Dovas i tre timmar och den enda som pratade med mig var en äldre herre som var så berusad att han inte skulle fått upp den om hans liv hängde på det. Jag var mycket sur och irriterad när jag åkte hem; inte ens mobilen på vibration i mitt lårhölster piggade upp.

I dag när jag kom till jobbet så visade det sig att vaktmästaren låg på sjukhus. Efter att jag gått hem i fredags hade Barbro hittat honom avsvimmad på toalettgolvet med ett brev i handen och blödande frenulum.

5 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home