Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2005-10-17

New Age

Åkte på sexläger i Ludvika i helgen och såg förstås framför mig århundradets knullfest.
Bittert fick jag erfara att det var mer new age än knull på schemat. Och som alla vet så är new ageare mer inne på det metafysiska än det fysiska. De vill sitta och titta djupt på varandra och klirra med kristaller och blunda och humma och mötas astralt och på sin höjd smeka varandras auror.
Till slut blev jag naturligtvis galen av uppdämd sextörst och skrek åt min motpart att för i helvete stoppa in den. Då tog ledaren mig åt sidan och påstod att jag missförstått uppdraget. Jag försökte kontra med att det där med sexläger nog kunde anses som falsk marknadsföring om man inte ens fick ligga. Han menade att jag inte läst det finstilta. Att jag varit så kåt att jag inte kunnat fokusera blicken på så liten text tyckte han inte var någon ursäkt.
Konsumentverket verkar tyvärr hålla med honom i det fallet, men jag tror att Sverker kan vara på min sida. Har redan skrivit ett långt och indignerat brev till honom som jag hoppas att han ska ta till sig.

3 Comments:

  • At 17 oktober, 2005 22:43, Anonymous Anonym said…

    Jag tror definitivt att Sverker står på din sida i den här saken. Han får nog inte heller knulla.

     
  • At 31 oktober, 2005 09:47, Anonymous Anonym said…

    nu har han ju iallafall fått en hatt...

    http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=481043

    Vet inte om det hjälper.

     
  • At 11 januari, 2007 14:46, Anonymous Anonym said…

    Hej! Jag jobbar på ett nytt TV-program om sex och relationer. Jag läste inlägget om ett sexläger i Ludvika och undrar vad det är för någonting, låter väldigt spännande.

    Mvh
    Annika Öhman,Titan Television.
    annika.ohman@titan.se

     

Skicka en kommentar

<< Home