Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2005-10-06

Kärlek på annons

Har jag berättat om när jag gick på Spray-dejt? Jo, jag anmälde mig på den där sidan då. Fick skapa en "profil" och skriva om mig själv. Så här skrev jag:

Det primära här i livet är det KÄRLEKSFULLA SAMSPELET med varandra.Tänk att vakna upp på morronen och starta dagen med ett rejält kuddkrig, för att sedan hålla om henne och ge kvinnan den VÄRME och tröst hon behöver efter den tunga förlusten :-)

Efter hon har lyckats glömma den svidande förlusten går vi ut på altanen och njuter av en riktig god frukost,den underbara naturen, fåglarnas kvitter och inte minst allt PRAT om allt och ingenting.....

Nöjda, mätta och belåtna beger vi oss ut på en joggingrunda och upplever naturen, alla sjöar, det fridfulla havet, och det stilla lugnet..

Väl hemma väntar en kall öl på oss, vi rusar in i bastun och tar igen oss...puh!
Nu är det dax för en rejäl svalka, rusar ut ur bastun, rullar oss i snön eller springer ner i vattnet hand i hand och tar oss ett härligt avsvalkande dopp i sjön....

Väl upp på land så passar vi på att grilla lite gott och tar ett glas rödvin...
Sittandes på verandan med en flaska rioja between four eyes så diskuterar vi livet, världsliga problem, vi skojar,srattar,leker,tjoar,skvallrar, flirtar.ja allt som hör till någon man tycker om...

Det har blivit kväll, jag sätter på en gammal hederlig tryckare. Det blir Careless Whisper med George Michael. Jag bjuder upp henne, HÅLLER OM henne, viskar något i hennes öra....
Vi dansar fram till gryningen........

Den röda tråden, är att vi ska ha ROLIGT TILLSAMMANS där vi möter varandra med KÄRLEK, VÄRME, o RESPEKT.

Take care of you!
So long!

Fick kontakt med Lena, 31, mediesäljare från Sundbyberg. Efter bara några få "meddelanden" stämde vi träff. En drink i Malmens pianobar, föreslog hon. Perfekt. Pianobar = jävligt het på gröten.
Skyndade mig hem från jobbet dagen för dejten, ville komma väl förberedd till vårt möte. Började med en avdragning för att lätta på trycket. Hällde sedan upp en virre med vatten, och softade en stund i soffan. Tänkte på Lena, om hon hade stora bröst, hur flexibelt hennes bäcken var. Drog av den en gång till.
Fortsatte med att göra toalett. Tömde tarm och blåsa, rakade mig, steg in i duschen. Smorde in hela kroppen med en väldoftande body cleansing gel. Smorde lite extra runt pungen. Drog av den.
Efter dusch och applicerande av en mjukgörande lotion samt min älskade Oscar de la Renta satte jag på mig sviden och drog till Malmen. Lena väntade vid pianot och var fullständigt bedårande. Inte många rynkor, ganska vita tänder, bara lite gäddhäng. De gröna ögonen mötte min blick och hon hälsade med ett leende och en cirkelrörelse med nacken som fick de långa blonderade håret att svalla som Klarälven över hennes axlar. Herre Gud. "Jag tar Baren. Vill du ha en Ragnar?", sa jag. Hon nickade och log. Stannade på muggen på vägen. Drog av den.
Vi hade inte mer än druckit upp våra cocktails innan Lena frågade var jag bodde. Om hörnet, sa jag. Då går vi, sa hon. Var hemma hos mig 10 minuter senare. Började hångla redan i hallen. Kände hennes bröstvårtor genom tröjan. Snart skulle det hända. Lena gick före in i sovrummet, och började klä av sig. Ett snabbt besök på muggen bara, sen åker vi. Kissade, klädde av mig allt, tog på lite extra Oscar. Passade på att dra av den.
Vi kysstes länge och intensivt innan vi somnade. När jag vaknade morgonen därpå var hon borta. Sedan dess har vi inte setts. Jag har ringt flera gånger, men hon har inte ringt tillbaka.

Lena, vackra Lena, jag saknar dig. Kan vi inte försöka igen? Du vet att det inte är dig det är fel på. Det händer alla killar.
Din,
Onan

6 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home