Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2006-01-02

Hej 2006

Håller ni inte med om att det är fräckt att neka till hångel när ett nytt år rings in? Det tycker i alla fall jag. Men när jag i all välmening försökte stoppa tungan i en kille och genomföra lite tolvslagstafs blev han upprörd och knuffade ner mig i en snödriva. Och där låg jag och kände hur snön smälte innanför linningen på min vita skinnkjol medan hans flickvän sköt en champagnekork i örat på mig.
Sen blev jag extremt full och minns ingenting förrän jag vaknade på soffan hemma hos en morsa på stan i Vällingby. Hon bjöd på kaffe och några broschyrer om alkohol.

Gott nytt år, fellow autoerotiker.

13 Comments:

  • At 02 januari, 2006 20:55, Anonymous Anonym said…

    Hm väldigt dålig stil. Nyår är förmodligen det enda tillfället då man kan snabbhångla med upptagna personer utan att det betyder något. Det är ju bara något man ska göra. Jepp!

     
  • At 02 januari, 2006 23:32, Blogger Martin said…

    Men fröken, vilken värld lever du i? I min värld är köttmarknadens kilopris på kvinna ungefär 17 gånger högre än priset på man. Så om en kvinna inte ser ut som Yoda så kan hon alltid få sex på kort varsel om hon vill.

    Jag anar en litterär lögn. Du får i själva verket massa stock!

     
  • At 03 januari, 2006 14:34, Blogger Fröken Höger said…

    Ah, vi har en tvivlare bland oss!
    Kära Martin, det där är ju en illusion många män lever i, och gärna delar med sig av i tid och otid. Men när jag påpassligt frågar samma män vilken tid det passar att åka hem och knulla börjar de ofelbart skruva på sig och mumla om fruar, vänskap och jobb. En påstod t o m att han hade könssjukdomar. Jag bad honom återkomma efter antibiotikan men har inte hört något.
    mvh
    Yoda

     
  • At 03 januari, 2006 20:02, Blogger Martin said…

    Relationerna mellan män och kvinnor präglas sedan hedenhös av att man blir på smällen av att knulla. 40 år med bra preventivmedel har inte räckt för att folk skall ha lärt sig att tänka på ett nytt sätt. Så de flesta kvinnor är alldeles förbannat svåra att få omkull. Tillgången på kvinna är låg och efterfrågan hög.

    En lättfotad kvinna är alltså en mycket rar ärta som många män hurrar för. En del blir förstås rädda för den läskiga påstridiga människan eller tror att det är något fel på tjejer som vill alldeles av sig själva. Jfr "den här billiga stereon kan ju inte vara någe bra". Men sådana mesar skall man inte bry sig om. Du behöver vidga ditt umgänge! Om du nu verkligen går sådär eländigt stocklös.

     
  • At 04 januari, 2006 21:09, Anonymous Anonym said…

    Jävligt okamratligt av den där tjejen att inte låta dig hångla upp hennes på pojkvän på självaste Nyårsafton. På tolvslaget skall man få kunna tafsa på vilka tiopoängare som helst utan en massa tjafs och champagnekorkar i öronen. Frågan är var man kan få napp nu efter Nyårsfesten... tror du mellandagsrean kan vara ngt?

     
  • At 04 januari, 2006 23:56, Blogger Caesar Colonii said…

    Martin, tagdig i akt! Ditt mycket osofistikerade och ogvdaktiga raggförsök kan mycket väl vara en enkel biljett till den eviga elden!
    Vänliga hälsningar, C
    gycklargruppen.blogspot.com

     
  • At 05 januari, 2006 10:08, Blogger Martin said…

    Den eviga elden oroar mig inte, men hustrun skulle förmodligen strimla och woka mig om hon också fick intrycket att jag raggade offentligt på anonyma bloggare. Låt oss hoppas att hon tolkar skriften annorlunda.

     
  • At 05 januari, 2006 11:22, Anonymous Anonym said…

    Så länge korken i fråga inte kom från en flaska Cristal så var det synnerligen lumpet gjort av bruttan. Dock, en champagnekork kan med fördel användas exempelvis som buttplug. Kan vara värt att tänka på vid nästa masturbation.
    För övrigt - vem hade inte velat hångla upp Yoda? Yedimästare med praktiskt taget öändlig kraft och visdom. Tänk vad han lärt sig under sina 900 levnadsår... Lasersvärdet vågar jag däremot inte blanda in i detta sammanhang.
    /Robert

     
  • At 10 januari, 2006 23:37, Anonymous Anonym said…

    Hmm, vad sägs om att bli morsa på stan själv och förbarma dig över söta berusade fjortisar?

     
  • At 12 januari, 2006 13:30, Blogger Babushka said…

    Låter helt otroligt att du blev nekad hångel på självaste nyårsafton!

    Min approach har alltid varit att säga: Du och jag ska hångla sen.

    Det har adrig gått fel. Inte en endaste gång faktiskt.

    jag tror man bara ska förvarna lite om vad som komma skall så att de små liven har tid att vänja sig.

     
  • At 21 januari, 2006 18:59, Blogger KuriÅsa said…

    Nu lägger jag mig i diskussionen huruvida tjejer får stock när dom vill eller icke. Det är klart man kan. Om man nöjer sig med att den sitter på vilket ras som helst.

     
  • At 25 januari, 2006 10:59, Blogger Senchaholic said…

    Jag håller med Martin. Fast lögn var det kanske inte, snarare otur. Men nog måste ni tjejer ha det lättare :-P

     
  • At 08 mars, 2006 00:25, Anonymous Anonym said…

    Klart vi har. Speciellt som de flesta killar idag till på köpet ser ut som Yoda också. Så tillgången på (fräsch) man tror jag egentligen är lägre än tillgången på kvinna.
    Den genomsnittliga kvinnan ser ju ändå bättre ut än den genomsnittlige mannen.

     

Skicka en kommentar

<< Home