Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2005-10-11

Handymen!

Fick problem med avloppet i dag. Trots att det luktar lite illa och gör det svårt att diska var jag inte helt missnöjd. Det gav mig ju anledning att ringa en hantverkare.

Samtalet gick över förväntan. Använde mig av den patenterade "jag är hjälplös but yet sexy"-rösten: Man pratar ganska lågmält med en touch av babytalk och avslutar ungefär var tredje mening med ett knappt märkbart stön. Jag skulle tro att han blev ganska upphetsad då han lovade mig rabatt på eventuella rörbyten.
Undvek dock att dra några uppenbara paralleller till "annat rörmokeri" då erfarenheten säger att män inte vet hur de ska reagera på sådant i en förment professionell situation.

Han ska iallafall komma förbi i morgon mellan sju och tre, vilket innebär att jag naturligtvis måste stanna hemma från jobbet och se till att han blir väl emottagen. Var just på H&M och köpte mig lite spetsunderkläder samt en mycket raffinerad... morgonrock, kan vi väl kalla den. Negligé låter så perverst.

Håll tummarna!

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home