Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2005-10-03

Fabriken

Ah, Onans inlägg här under om självsex under arbetstid får mig att minnas dagarna på fabriken. Den heta lokalen med alla vibrerande maskiner och halvklädda ynglingar med svettiga lockar i nacken. Jag gick omkring i ett ständigt kåtrus och bara jag tänker på det kittlar det till i min vildros.
Jag och min grannmaskinist Lasse hade en het grej på gång, eller det kanske mest var jag som försökte få honom att släppa till genom att visa en del overallurringning och samtidigt trycka mig erotiskt mot maskinerna. Han såg besvärad ut och jag valde att tolka det som att han generades över sitt praktstånd. Man tycker ju att han borde ha fattat vinken och kommit förbi för en påsättning, men det gjorde han inte och sorgligt nog tog vårt lilla äventyr slut bara några dagar senare då jag blev uppkallad till chefen som menade att jag nog skulle passa bättre på kontoret.

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home