Runkbloggen - Vi som inte får knulla

2005-10-02

"Flickvännen"

Nu är jag klar. Kvalitet före kvantitet är ett motto som varje självföraktande onanist borde ta till sig. Hann även lista ut hur jag tog mig in på bloggen under eget namn. Effektivitet, vänner, effektivitet.
Åter till gårdagskvällen, vilken alltså till vissa delar utspelade sig vid en bardisk, där jag satt mol allena i ett mörkt hörn för att rekognoscera knullbarheten hos mina bargrannar. För att få ett ligg, enligt en av mina mångtaliga hjälpdigsjälvböcker på temat, ska man gå ut ensam. Går man ut med någon annan är man ofta upptagen med konversation, och väluppfostrad nog att försöka hålla sin flackande blick fokuserad på motparten. Går man ut ensam utstrålar man också ett visst mått av desperation, vilket borde locka till sig sugna klienter.
Nåväl.
Efter ett litet tag dök det upp en välformad ung man vid min sida som inledde samtalet med att fråga om jag väntade på någon. Självklart svarade jag ja, man ska aldrig vara ärlig i ett sådant bräckligt läge. Sedan småpratade vi lite och jag kände hur det blixtrade till, så när han vände sig bort en stund passade jag på att lirka av mig trosorna. Tyvärr var jag så upptagen med detta att jag inte märkte att det han vände sig mot var en ung kvinna, utan den revelationen kom till mig när jag lagt min fuktiga hand på hans axel och han presenterade mig för "Anna, min tjej".
Vid det laget var jag så kåt och frustrerad att jag hällde min öl över honom.
Vakten kom och kastade ut mig.
Han hade en varm och fast bringa, men ville inte följa med hem.

2 Comments:

  • At 10 oktober, 2005 18:34, Anonymous Anonym said…

    Haha, underbart. Jag trodde inte det var möjligt att som tjej gå ut på krogen utan att få napp... Jaja, hoppas vi ses nån gång :)

     
  • At 15 augusti, 2007 04:46, Anonymous Anonym said…

    gärna lite era knull haha jag kissar på mig

     

Skicka en kommentar

<< Home